Був моряком, а став механіком: історія захисника [ Редагувати ]
Повістки так і не дочекався, тож пішов штурмувати рекрутингові платформи. Про повномасштабне вторгнення росіян Олексій Тронь дізнався, коли був у рейсі. Чоловік - моряк. Тож, щойно вдалося розірвати міжнародний контракт - пішов у ЗСУ. Зараз механік у 228-му батальйоні логістики. Каже: робота є завжди: техніка постійно ламається, а ремонтувати треба, так би мовити, "ще на вчора". Далі - історія захисника Олексія Троня.
Звістка про повномасштабне російське вторгнення застала Олексія десь в океані. Чоловік понад 25 років працював механіком на морських суднах. Та ходити в рейси більше не зміг. За першої ж можливості розірвав контракт і пішов у військкомат.
Олексій Тронь - старший механік 228-го окремого батальйону логістики:
Як приїхав, пішов зареєструвався, але щось нічого не двигалось, повістки не приходили, і тому я вирішив це робити сам, якимось чином шукати, де я можу себе застосувати за фахом. Тому що я вважаю, що це буде найефективніше. Я шукав такі підрозділи, де найбільш ефективно я можу працювати, і саме в логістиці є такі підрозділи, як ремроти, де якраз моє місце.
Необхідну вакансію у Збройних силах чоловік знайшов за допомогою рекрутингових сервісів. На одну з платформ надіслав резюме і вже на наступний день з ним зв'язалися.
Олексій Тронь - старший механік 228-го окремого батальйону логістики:
Була співбесіда, на якій розповіли, що і як працює, де я буду служити, який шлях мені потрібно пройти, ну, і все почалося. Рекрутери батальйону вели нас по всьому цьому путі.
Понад три місяці Олексій працює механіком у ремроті 228 батальйону логістики. Розповідає, у цивільному житті мав справу лише з морськими агрегатами та двигунами, але, як виявилося, вони мало чим відрізаються від автомобільних - механізми схожі. Єдине, у війську немає права на помилку.
Олексій Тронь - старший механік 228-го окремого батальйону логістики:
- Вантажі, які везуть на нуль, вони дуже і дуже мають швидко доїхати, і тому ми теж маємо дуже швидко працювати. Це принцип моєї праці, я маю робити дуже якісно і перевіряти себе. - По скільки раз перевіряєте? - Постійно, ми на кожному етапі ремонту повертаємось і перевіряємо, чи все ми гарно зробили, чи ні.
З американською технікою військовий на "ти".
- Ця заряджальна машина транспортує снаряди калібру 155 мм для САУ "Паладін". - Де снаряди знаходяться? - Саме тут. Близько ста штук.
Ця американська техніка потребує техобслуговування, розповідає Олексій. З командою мінятимуть масла, фільтри й гуму.
Дивіться, дуже зношена гума, її треба міняти, у нас є нова. Заміна багато часу не займає. Тому ми це робимо дуже швидко.
А це за спиною у чоловіка легендарний американський танковий тягач "Ошкош".
Ми займалися ремонтом радіатора охолодження. Все зробили, зараз йому міняють колеса і він поїде.
На ремонт техніки ремрота має менш як добу, розповідає військовий, адже там на нулі її чекають хлопці. Інколи через нестачу рук доводиться працювати цілодобово. Олексієві 53 роки і він не скаржиться на втому, бо розуміє - на ньому та його команді велика відповідальність. Єдине - просить підсилення.
Олексій Тронь - старший механік 228-го окремого батальйону логістики:
Нам нужні ще руки працьовиті, тому було б дуже гарно, щоб хлопці долучилися до цього процесу і допомогли нам.
Приєднатися до команди 228 батальйону логістики чи бути корисним в іншому підрозділі за фахом можна за допомогою рекрутингових платформ. Зокрема, вибрати вакансію за своєю спеціальністю можна на сайті army.gov.ua. У міністерстві оборони України запустили нову соціальну кампанію "Будь собою". Головна мета - поповнити лави ЗСУ саме вмотивованими українцями. Нині у війську багато вакансій саме цивільних професій. Критично бракує механіків і водіїв. Тож військові закликають вступати у їхні лави й пліч-о-пліч йти до перемоги разом.