У світі набирає обертів тренд на все українське [ Редагувати ]
У світі набирає обертів тренд на все українське. Відомі дизайнери представляють колекції одягу у синьо-жовтих відтінках. А королівські особи навіть порушують нейтралітет та одягають вишиванки. На тлі небувалої популярності України у продажу з'явилося чимало патріотичної продукції.
Чому бути українцем тепер настільки круто і модно - дивіться у матеріалі Карини Вакарєвої.
Наш прапор - на стадіонах світу! Та у самому серці Нью-Йорка! Про нас говорять найвідоміші ЗМІ. А мелодія українського гімну лунає Європою. Президент Зеленський став новим світовим кумиром.
Білл Мар, американський телеведучий, комік:
Нарешті в Америці з'явився президент, якого люблять усі, а його рейтинг довіри сягає небес. Це… - президент України!.
У штаті Огайо з полиць магазинів розмітають синьо-жовті прапори. Їх на замовлення почала відшивати тамтешня компанія.
Арті Шаллер, підприємець:
Я прокинувся в понеділок вранці від нового замовлення на 100 українських прапорів. А до вечора вівторка кількість заявок на синьо-жовтий прапор зросла до 500.
А це щорічна кінопремія "Оскар". Тут на червоній доріжці багато зірок публічно підтримують нашу країну. Відомий актор Майкл Дуглас прийшов на церемонію із хустинкою у відтінках українського стягу.
Майкл Дуглас, американський актор, кіно продюсер:
Це кольори українського прапора. Нам усім потрібно цінувати демократію. Я так пишаюся народом в цій країні.
Секрет такої популярності дуже простий:
Урсула фон дер Ляєн, Президентка Єврокомісії:
Якщо у свободи є ім'я, то це ім'я - Україна!
А ще Україна - світовий символ незламності!
Карина Вакарєва, кореспондентка:
"Я думав, я знаю, що таке хоробрість. А потім я побачив Україну." Такий вислів з'явився на рекламному щиті у Нью-Йорку. Про героїзм українців сьогодні говорять в усьому світі. Тож бути причетним до цих двох кольорів тепер не тільки модно, а й почесно.
Боротьба українців за волю вже стала легендою та полонила серця мільйонів.
Ось іспанська королева Летиція вийшла в світ у вишиванці. Так її Величність висловила підтримку Україні у боротьбі проти російської агресії. Авторкою сорочки виявилася Ольга Соловей - українка, що вже багато років живе у Мадриді.
Ольга Соловей, вишивальниця:
Побачила я вишиванку свою на королеві наступного дня, коли вже всюди - у фейсбуці, всіх мережах була фотографія королеви у вишиванці.
Жінка каже - відчула гордість. Адже королівські особи не часто порушують нейтралітет.
Ольга Соловей, вишивальниця:
Немає от ні одної людини, байдужої зараз до України. Вони підтримують нас словом, речами. Користується дуже попитом українська вишиванка, українська символіка. Тим більше, що зараз такий трудний час. Кожна людина іспанська хоче підтримати, чим може.
А це - мати підкорювача космосу Мей Маск. І теж у вишиванці. Звертається зі словами підтримки до українців. Свою позицію селебрітіс висловлюють по-різному. Хтось - словом, а хтось - ділом. До прикладу, зіркове подружжя Бекхемів. Півтора мільйона доларів Девід та Вікторія пожертвували українським дітям у перші дні війни. Героїчний супротив українців перевернув свідомість Заходу. А наші співвітчизники знаходять розраду у... гуморі. Деякі фрази на адресу загарбників розлетілися світом. А кілька з них навіть стали культовими.
Добрий вечір! Ми з України!
Чорнобаївка, паляниця та знаменитий напрямок "русского" корабля обов'язково попадуть в новітні підручники з історії. А поки - вони гарно "лягли" на... магніти, футболки та шопери...
Пан Ярослав каже, попит на патріотичну продукцію з початку війни виріс в рази. Але найпопулярніший товар тут, на Хрещатику –
Зеленського, от Зеленського багато беруть.
Мода на все українське набирає обертів. Футболки з гербом України, рюкзаки в синьо-жовтих кольорах та вишивані сукні. Зараз - це "ходовий" товар як в Україні, так і за кордоном.
Весь мир обьединился и все только ЗА то, чтобы был такой патриотический мерч. Так как это поддержка для Украины. И может даже какой-то зароботок для неё. Мы уже заказали. Доброго вечора, ми з України!
Від світових тенденцій підприємці не відстають. Раніше у цій друкарні виготовляли рекламні постери, записники та візитівки. А віднедавна запустили і патріотичну колекцію одягу.
Нігіна Нурматова, адміністраторка друкарні:
Потрібно продвигати українську ідею, українську біль і українську перемогу у Європі, в світі.
Тут співпрацюють із волонтерськими центрами у Європі. Продукцію для них роблять безкоштовно. А далі цей товар волонтери презентують іноземцям, аби віддячити за те, що приймають українських біженців.
Футболку з патріотичним мотивом зробили і для нас.
Синьо-жовтий - тепер не просто кольори нашого прапора. Це світовий тренд, до якого хоче бути причетним увесь світ.